Info en tarieven

Om alles duidelijk en simpel te hebben, is hier een overzicht met informatie over tarieven en wat er wel en wat niet erin zit. 

Alle prijzen zijn per jaar & excl. btw.

Domein namen:

Domein .NL

Prijs: 8.26 ex btw

Domein .COM

Prijs: 16.53 ex btw

Domein .EU

Prijs: 16.53 ex btw

Overige domeinen

Vraag naar de exacte prijs!

Webhosting pakketten:

Klein

Prijs: 65 ex btw

Voor de 65,- per jaar heeft u:
– 5 gb webruimte
– 1 mail postvak
– 100 mbit snelheid
– Inclusief SSL-certificaat
– iedere 24 uur backup

Medium

Prijs: 80 ex btw

Voor de 80,- per jaar heeft u:
– 10 gb webruimte
– 10 mail postvakken
– 200 mbit snelheid
– Inclusief SSL-certificaat
– iedere 24 uur backup

Large

Prijs: 100 ex btw

Voor de 100,- per jaar heeft u:
– 20 gb webruimte
– 20 mail postvakken
– 500 mbit snelheid
– Inclusief SSL-certificaat
– iedere 24 uur backup of sneller

Custom / maatwerk

Vraag naar de exacte prijs!

Informeer naar de mogelijkheden.

Zorgeloos website pakketten:

Klein zorgeloos pakket

Prijs: 250 ex btw

Voor de 250,- per jaar heeft u:
– Periodieke updates
– Opschoon en onderhoud acties
– Beperkte kleine wijzigingen op de website.

Tot circa 4 werkenuren per jaar aan wijzigingen op de website.

Medium zorgeloos pakket

Prijs: 450 ex btw

Voor de 450,- per jaar heeft u:
– Periodieke updates
– Opschoon en onderhoud acties
– Grotere wijzigingen op de website, zoals pagina(s) aanmaken en template wijzigingen
– Backup steekproeven

Tot circa 8 werkuren per jaar aan wijzigingen op de website.

Large zorgeloos pakket

Prijs: 900 ex btw

Voor de 900,- per jaar heeft u:
– Periodieke updates
– Opschoon en onderhoud acties
– Grotere wijzigingen op de website tot aan delen opnieuw opbouwen
– Backup steekproeven
-Preventieve wijzigingen aan de website. 

Tot circa 20 werkuren per jaar aan wijzigingen op de website.

Custom / maatwerk pakket

Vraag naar de exacte prijs!
&
Informeer naar de mogelijkheden.
Er is meer mogelijk.

Zorgeloos systeembeheer pakketten:

Brons zorgeloos pakket

Prijs: 2500 ex btw

Voor de 2500,- per jaar heeft u:

Sliver zorgeloos pakket

Prijs: 4500 ex btw

Voor de 4500,- per jaar heeft u:

Gold zorgeloos pakket

Prijs: 9000 ex btw

Voor de 9000,- per jaar heeft u:

Custom / maatwerk pakket

Vraag naar de exacte prijs!
&
Informeer naar de mogelijkheden.
Er is meer mogelijk.

Losse/overige werkzaamheden = 75,- ex btw per uur.

Algemene voorwaarden:

Algemene voorwaarden Fetonline

E-mail: info@Fetonline.nl
Website: Fetonline

 

Artikel 1 – Definities

  1. Fetonline: gevestigd te Malden, KvK-nummer 87214113.
  2. Klant: degene met wie Fetonline een overeenkomst is aangegaan.
  3. Partijen: Fetonline en Klant samen.
  4. Consument: een Klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.

Artikel 2 – Toepasselijkheid 

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens Fetonline.
  2. Fetonline en de Klant kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als dat schriftelijk is afgesproken.
  3. Fetonline en de Klant sluiten de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van de Klant of van anderen uitdrukkelijk uit.

Artikel 3 – Aanbiedingen en offertes

  1. Aanbiedingen en offertes van Fetonline zijn vrijblijvend, tenzij daarin uitdrukkelijk anders vermeld.
  2. Een aanbod of offerte is maximaal 2 weken geldig, tenzij er een andere termijn in het aanbod of de offerte staat.
  3. Aanvaardt de Klant een aanbod of offerte niet binnen de geldende termijn, dan vervalt het aanbod of de offerte.
  4. Aanbiedingen en offertes gelden niet voor nabestellingen, tenzij Fetonline en de Klant dit schriftelijk afspreken.

Artikel 4 – Aanvaarding

  1. Bij aanvaarding van een vrijblijvende offerte of aanbieding, mag Fetonline de offerte of het aanbod alsnog binnen 3 dagen na ontvangst van de aanvaarding intrekken, zonder dat de Klant hieraan enige rechten kan ontlenen.
  2. Mondelinge aanvaarding van de Klant verbindt Fetonline slechts, nadat de Klant deze schriftelijk of elektronisch heeft bevestigd.

 Artikel 5 – Prijzen

  1. Fetonline hanteert prijzen in euro’s, inclusief btw en exclusief eventuele overige kosten zoals administratie- of verzendkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
  2. Fetonline mag de prijzen van zijn diensten en producten op zijn website en in andere uitingen altijd wijzigen.
  3. Verhogingen van de kostprijzen van producten of onderdelen daarvan, die Fetonline niet kon voorzien ten tijde van het doen van de aanbieding of het tot stand komen van de overeenkomst, kunnen aanleiding geven tot prijsverhogingen.
  4. De consument mag de overeenkomst ongedaan maken vanwege een prijsverhoging in lid 3, tenzij de verhoging het gevolg is van een wettelijke regeling.
  5. Fetonline stelt de prijs van de dienstverlening vast op basis van de werkelijk bestede uren.
  6. De prijs wordt berekend volgens de gebruikelijke uurtarieven van Fetonline, geldend voor de periode waarin hij de werkzaamheden verricht, tenzij schriftelijk anders is afgesproken. 
  7. Wanneer Fetonline en de Klant voor een dienst een totaalbedrag afspreken, is dit altijd een richtprijs, tenzij schriftelijk anders is afgesproken. 
  8. Fetonline mag tot 10% van de richtprijs afwijken.
  9. Fetonline moet de Klant tijdig laten weten waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is, wanneer de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
  10. De Klant mag het deel van de opdracht dat boven de richtprijs (vermeerderd met 10%) uitkomt laten vervallen, wanneer de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen.
  11. Fetonline zal prijsaanpassingen meedelen aan de Klant voorafgaand aan de ingang ervan.
  12. De consument mag de overeenkomst met Fetonline opzeggen wanneer hij het niet eens is met de prijsverhoging.

Artikel 6 – Betalingen en betalingstermijn

  1. De Klant rekent producten direct af.
  2. Fetonline mag bij het aangaan van de overeenkomst voor een dienst een aanbetaling tot 50% van het afgesproken bedrag verlangen.
  3. De Klant moet declaraties binnen 14 dagen na factuurdatum aan Fetonline betalen, tenzij anders is afgesproken of op de factuur een andere betaaltermijn staat.
  4. De genoemde betalingstermijnen zijn fatale betalingstermijnen. Wanneer de Klant het bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft betaald, is hij dus automatisch in verzuim en in gebreke, zonder dat Fetonline de Klant een aanmaning hoeft te sturen of in gebreke hoeft te stellen.
  5. Fetonline mag een levering afhankelijk stellen van onmiddellijke betaling of een zekerheidstelling eisen voor het totale bedrag van de dienst.

Artikel 7 – Recht van reclame 

  1. Wanneer de Klant in verzuim is, mag Fetonline het recht van reclame inroepen ten aanzien van de onbetaalde aan de Klant geleverde producten.
  2. Fetonline maakt gebruik van zijn recht van reclame door een schriftelijke of elektronische mededeling aan de Klant.
  3. Zodra de Klant op de hoogte is gesteld van het ingeroepen recht van reclame, moet de Klant de betreffende producten onmiddellijk retourneren aan Fetonline, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
  4. De Klant betaalt de kosten voor het terughalen of -brengen van de producten in lid 3. 

Artikel 8 – Herroepingsrecht 

  1. Dit is niet van toepassing gezien alle werkzaamheden maatwerk zijn.

Artikel 9 – Opschortingsrecht

  1. Tenzij de Klant een consument is, doet hij hierbij afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.

Artikel 10 – Retentierecht 

  1. Fetonline kan gebruikmaken van zijn retentierecht en in dat geval producten van de Klant bij zich houden, totdat de Klant alle nog openstaande rekeningen van Fetonline heeft betaald, tenzij de Klant voor die kosten voldoende zekerheid heeft gesteld.
  2. Het retentierecht geldt ook op grond van eerdere overeenkomsten waardoor de Klant nog geld moet betalen aan Fetonline.
  3. Fetonline is niet aansprakelijk voor eventuele schade die de Klant lijdt vanwege het gebruik van zijn retentierecht.

Artikel 11 – Verrekening

  1. Tenzij de Klant een consument is, doet hij afstand van zijn recht om een schuld aan Fetonline te verrekenen met een vordering op Fetonline.

Artikel 12 – Eigendomsvoorbehoud 

  1. Fetonline blijft eigenaar van alle geleverde producten totdat de Klant alle openstaande facturen van Fetonline met betrekking tot een onderliggende overeenkomst heeft betaald, inclusief vorderingen vanwege het tekortschieten in de nakoming.
  2. Tot die tijd in lid 1 kan Fetonline gebruikmaken van zijn eigendomsvoorbehoud en de zaken terugnemen.
  3. Voordat het eigendom is overgegaan op de Klant, mag de Klant de producten niet verpanden, verkopen, vervreemden of op een andere manier bezwaren.
  4. Wanneer Fetonline gebruik maakt van zijn eigendomsvoorbehoud, dan wordt daarmee de overeenkomst ongedaan gemaakt en mag Fetonline van de Klant schadevergoeding, gederfde winst en rente eisen.

Artikel 13 – Levering

  1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
  2. Levering vindt plaats bij Fetonline, tenzij anders wordt afgesproken.
  3. Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de Klant aangegeven adres. 
  4. Wanneer de Klant de afgesproken bedragen niet of niet op tijd betaalt, mag Fetonline zijn verplichtingen opschorten totdat de Klant betaalt.
  5. Bij te late betaling is er sprake van schuldeisersverzuim, waardoor de Klant een verlate levering niet aan Fetonline kan tegenwerpen.

Artikel 14 – Levertijd 

  1. De levertijden van Fetonline zijn indicatief. Indien later wordt geleverd, kan de Klant hieraan geen rechten ontlenen, tenzij schriftelijk anders wordt afgesproken.
  2. De levertijd gaat in wanneer de door de Klant voor akkoord getekende offerte aan Fetonline door Fetonline schriftelijk of elektronisch is bevestigd aan de Klant.
  3. De Klant krijgt geen schadevergoeding en mag de overeenkomst niet ongedaan maken wanneer Fetonline later levert dan is afgesproken. De Klant mag de overeenkomst wel ongedaan maken wanneer dat schriftelijk is afgesproken of wanneer Fetonline niet binnen 14 dagen kan leveren, na daartoe schriftelijk te zijn aangemaand of de Klant en Fetonline iets anders hebben afgesproken. 

Artikel 15 – Feitelijke levering

  1. De Klant moet ervoor zorgen dat de feitelijke levering van zijn bestelde producten op tijd kan plaatsvinden.

Artikel 16 – Transportkosten 

  1. De Klant betaalt de kosten voor transport, tenzij de Klant en Fetonline schriftelijk iets anders hebben afgesproken. 

Artikel 17 – Verpakking en verzending

  1. Wanneer de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan moet de Klant hiervan door de vervoerder een aantekening op laten maken voordat hij het product in ontvangst neemt. Doet de Klant dit niet, dan kan hij Fetonline niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.
  2. Wanneer de Klant zelf het transport van een product regelt, moet hij eventuele zichtbare beschadigingen aan producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer melden aan Fetonline. Doet de Klant dit niet, dan kan hij Fetonline niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.

Artikel 18 – Verzekering

  1. De Klant moet de volgende zaken voldoende verzekeren en verzekerd houden tegen onder andere brand, ontploffings- en waterschade, en diefstal:
    • geleverde zaken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de onderliggende overeenkomst
    • zaken van Fetonline die bij de Klant aanwezig zijn
    • zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd
    • zaken omtrent PGS 37-1
  1. De Klant geeft op eerste verzoek van Fetonline de polis van deze verzekeringen ter inzage.
  2. De Klant moet op eigen kosten een CAR-verzekering afsluiten, tenzij anders is afgesproken.
  3. De Klant kan geen aanspraak maken op vergoeding van schade die anders door deze verzekering zou worden gedekt, tenzij anders is afgesproken. 
  4. Fetonline is niet verantwoordelijk voor eventuele brand of/en nevenschade.

Artikel 19 – Bewaring 

  1. Wanneer de Klant bestelde producten pas later afneemt dan de afgesproken leveringsdatum, is het risico van een eventueel kwaliteitsverlies geheel voor de Klant.
  2. Eventuele extra kosten als gevolg van voortijdige dan wel verlate afname van producten komen geheel voor rekening van de Klant.

Artikel 20 – Montage en of installatie

  1. Hoewel Fetonline zich inspant alle montage- en/of installatiewerkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren, draagt hij hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid behalve in het geval van opzet of grove schuld.

Artikel 21  – Intrekking opdracht

  1. Het staat opdrachtgever vrij om de opdracht aan dienstverlener op elk gewenst moment te beëindigen.
  2. Wanneer opdrachtgever de opdracht intrekt, is opdrachtgever verplicht de verschuldigde vergoeding en de gemaakte onkosten van dienstverlener te betalen.

Artikel 22  – Klachtplicht 

  1. Opdrachtgever is verplicht klachten over de verrichte werkzaamheden direct schriftelijk te melden aan dienstverlener. De klacht bevat een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat dienstverlener in staat is hierop adequaat te reageren.
  2. Een klacht kan er in ieder geval niet toe leiden, dat dienstverlener gehouden kan worden om andere werkzaamheden te verrichten dan zijn overeengekomen.

Artikel 23 – Garantie

  1. Wanneer de Klant en Fetonline een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze voor Fetonline enkel een inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting.
  2. De garantie op producten geldt alleen voor defecten die zijn veroorzaakt door een ondeugdelijke fabricage of constructie of ondeugdelijk materiaal.
  3. De garantie geldt niet:
    – in het geval van normale slijtage
    – voor schade ontstaan door ongevallen
    – voor schade ontstaan door aangebrachte wijzigingen aan het product
    – voor schade door nalatigheid of ondeskundig gebruik door de Klant
    – wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld
  4. Het risico van verlies, beschadiging of diefstal van de producten die Fetonline levert, gaat over op de Klant zodra deze juridisch of feitelijk worden geleverd, althans in de macht van de Klant komen of van een derde die het product voor de Klant in ontvangst neemt. 

Artikel 24 – Uitvoering van de overeenkomst 

  1. Fetonline voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uit.
  2. Fetonline mag de afgesproken dienstverlening in zijn geheel of deels laten uitvoeren door anderen.
  3. De uitvoering van de overeenkomst gebeurt in overleg en na een schriftelijk akkoord en betaling van een eventueel voorschot door de Klant.
  4. De Klant moet ervoor zorgen dat Fetonline op tijd kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.
  5. Zorgt de Klant er niet voor dat Fetonline tijdig kan beginnen, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de Klant.

Artikel 25 – Informatieverstrekking door de Klant 

  1. De Klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschik­baar aan Fetonline.
  2. De Klant staat in voor de juistheid en volledigheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit.
  3. Wanneer en voor zover de Klant dit verzoekt, retourneert Fetonline de betreffende bescheiden.
  4. Stelt de Klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door Fetonline redelijkerwijs verlangde informatie, gegevens of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de Klant.

Artikel 26 – Duur overeenkomst dienst

  1. De overeenkomst tussen Fetonline en de Klant voor een dienst wordt aangegaan voor de duur van 5 jaar, tenzij uit de aard van de overeenkomst iets anders voortvloeit of schriftelijk iets anders is afgesproken. 
  2. Na afloop van de termijn in lid 1 wordt de overeenkomst stilzwijgend omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij de Klant of Fetonline de overeenkomst opzegt met een opzegtermijn van 2 maanden. Is de Klant een consument dan geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Artikel 27 – Opzeggen dienst voor bepaalde tijd

  1. De Klant kan een overeenkomst voor een dienst voor bepaalde tijd niet eerder dan na 1 jaar opzeggen.
  2. Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan de Klant de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 2 maanden.
  3. Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan een consument de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
  4. Is de overeenkomst voor een dienst voor minder dan 1 jaar aangegaan, dan is de overeenkomst tussentijds niet opzegbaar.

Artikel 28 – Vrijwaring

  1. De Klant vrijwaart Fetonline tegen alle aanspraken van anderen die verband houden met de door Fetonline geleverde producten en/of diensten.

Artikel 29 – Klachten

  1. De Klant moet een door Fetonline geleverd product of verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op eventuele tekortkomingen.
  2. Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan dat wat de Klant redelijkerwijs mocht verwachten, dan moet de Klant Fetonline daarvan op de hoogte te stellen binnen 1 maand na het vaststellen van de tekortkoming.
  3. Een consument moet uiterlijk binnen 2 maanden na het vaststellen van de tekortkoming Fetonline hiervan op de hoogte stellen.
  4. De Klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort­koming, zodat Fetonline hierop gepast kan reageren.
  5. De Klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen de Klant en Fetonline.
  6. Wanneer een klacht gaat over lopende werkzaamheden, dan kan de Klant niet eisen dat Fetonline andere werkzaamheden gaat verrichten dan is afgesproken.

Artikel 30 – Ingebrekestelling

  1. De Klant moet een eventuele ingebrekestelling schriftelijk kenbaar maken aan Fetonline.
  2. De Klant is ervoor verantwoordelijk dat zijn ingebrekestelling Fetonline ook daadwerkelijk op tijd bereikt.

Artikel 31 – Aansprakelijkheid Klant

  1. Wanneer Fetonline een overeenkomst aangaat met meerdere Klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk voor het nakomen van de afspraken in die overeenkomst. 

Artikel 32 – Aansprakelijkheid Fetonline

  1. Fetonline is alleen aansprakelijk voor schade die de Klant lijdt wanneer die schade is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.
  2. Wanneer Fetonline aansprakelijk is voor schade, dan geldt dat alleen voor directe schade die verband houdt met de uitvoering van een onderliggende overeenkomst.
  3. Fetonline is niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst of schade aan derden.
  4. Wanneer Fetonline aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald. Is er geen verzekering gesloten of wordt geen schadebedrag uitgekeerd, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
  5. Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts indicatief en kunnen niet leiden tot enige vergoeding, ontbinding of opschorting. 

Artikel 33 – Vervaltermijn

  1. Elk recht van de Klant op schadevergoeding van Fetonline vervalt 12 maanden na de gebeurtenis waaruit de aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 BW.

Artikel 34 – Ontbinding

  1. De Klant mag de overeenkomst ongedaan maken wanneer Fetonline toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming de ontbinding niet rechtvaardigt vanwege haar bijzondere aard of geringe betekenis.
  2. Is de nakoming van de verplichtingen door Fetonline nog mogelijk, dan kan ontbinding pas plaatsvinden nadat Fetonline in verzuim is.
  3. Fetonline mag de overeenkomst met de Klant ongedaan maken, wanneer de Klant zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel wanneer Fetonline kennis heeft genomen van omstandigheden die hem goede grond geven om aan te nemen dat de Klant zijn verplichtingen niet zal nakomen.

Artikel 35 – Overmacht

  1. In aanvulling op artikel 6:75 BW geldt dat een tekortkoming van Fetonline door de Klant niet aan Fetonline kan worden toegerekend wanneer er sprake is van overmacht. 
  2. Onder de overmachtsituatie in lid 1 valt onder meer ook:
    – een noodtoestand zoals een burgeroorlog of natuurramp
    – wanprestatie of overmacht van toeleveranciers, bezorgers of anderen
    – stroom-, elektriciteits- internet-, computer- of telecomstoringen
    – computer­virussen
    – stakingen
    – overheidsmaatregelen
    – vervoersproblemen
    – slechte weersomstandigheden
    – werkonderbrekingen
  3. Wanneer zich een overmachtsituatie voordoet waardoor Fetonline 1 of meer verplichtingen naar de Klant niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat Fetonline kan nakomen.
  4. Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen zowel de Klant als Fetonline de overeenkomst schriftelijk in zijn geheel of deels ongedaan maken.
  5. Fetonline hoeft in een overmachtsituatie geen vergoeding aan de Klant te betalen, ook niet wanneer Fetonline hiervan voordeel heeft. 

Artikel 36 – Wijziging overeenkomst 

  1. Wanneer het voor de uitvoering ervan nodig is om een gesloten overeenkomst te wijzigen, kunnen de Klant en Fetonline de overeenkomst aanpassen. Dit geldt niet voor producten die de Klant heeft gekocht in een fysieke winkel. 

Artikel 37 – Wijziging algemene voorwaarden

  1. Fetonline mag deze algemene voorwaarden wijzigen.
  2. Wijzigingen van ondergeschikt belang mag Fetonline altijd doorvoeren.
  3. Ingrijpende wijzigingen zal Fetonline zoveel mogelijk vooraf met de Klant bespreken.
  4. Een consument mag bij een ingrijpende wijziging van de algemene voorwaarden de onderliggende overeenkomst opzeggen.

Artikel 38 – Overgang van rechten

  1. De Klant kan geen rechten uit een overeenkomst met Fetonline aan anderen overdragen zonder schriftelijke toestemming van Fetonline.
  2. Deze bepaling geldt als een beding met goederenrechtelijke werking zoals in artikel 3:83 lid 2 BW.

Artikel 39 – Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid

  1. Wanneer 1 of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan heeft dit geen invloed op de overige bepalingen van deze voorwaarden.
  2. Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de buurt komt van wat Fetonline bij het opstellen van de voorwaarden op dat punt voor ogen had.

Artikel – Toepasselijk recht en bevoegde rechter Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. De rechter in het arrondissement van de vestigingsplaats van Fetonline is exclusief bevoegd om kennis te nemen van eventuele geschillen tussen de Klant en , tenzij de wet iets anders bepaalt. Opgesteld op 07 september 2025